سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این روزها عجیب دلم گرفته...ماه مبارک آشتی و وصال است، دارد تمام میشود...با همه بدی هایم من هم این فضا را دوست دارم. فضای خالی از تکلف، واقعا خالی از ترس ، خدا خیلی محبت دارد این روزها که گذشت مهربانی ومحبتش را با همه وجودم حس میکردم حتی اگر عبادتم پر از مستحبات نبود حتی اگر به واجبات اکتفا میکردم...میدانم به برکت ماه مبارک بود اما امیدوارم برکتش را برایم بگذارد و برود .برکتی به وسعت تمام عمرم عمری که شاید در دقیقه ای شایددر ساعتی شاید سالی یا سالهایی محدود ،خلاصه شده باشد

دلم برای لحظه به لحظه ات از همین حالا تنگ میشود ماه رحمت، ماه مغفرت، ماه تنها نبودن، ماه زیبای رمضان!مرا بخاطر کم کاری وتنبلی ام ببخش و حلال کن حقت را به جا نیاورده ام...

این روزها عجیب دلم گرفته ، دلم برایت تنگ است....




تاریخ : چهارشنبه 92/5/16 | 4:21 عصر | نویسنده : نارنجک | نظر


  • paper | مقاله های قدیمی | فروش آگهی رپرتاژ
  • خرید بک لینک دائمی | مای بی اف