سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توی این یکسال و دوماه هربارهرکی گفت غربت سخت نیست؟اذیت نمیشی؟

گفتم نه! یه کم شایددوری ازخانواده اذیت کنه ولی خیلی چیزاش خوبه راهم نزدیکه هروقت خواستم میام دیدن خانواده...اما همش ازذهنم میگذشت که :

اگر حواستون باشه همه ماغریبیم،غریبیم تو دنیا،حالا دلمونو به چندتا بنده محتاج مثل خودمون خوش کردیم و حس غربتمونو ازدست دادیم...

خدایا!

ماخیلی غریبیم، نمیفهمیم اما،

خدایا! بدجوری حس غربت دارم،این روزها و شبهای قشنگ ،خیلی غریبم،

ماه عزیزرمضانو نفهمیدم هنوز،حسش نمیکنم،خدایا نکنه دنیایی شدم؟نکنه قلبموسپردم به چیز فانی و بیخود،،

خدایا حال دلم خوش نیست،تورو به مولودعزیزاین ماه،نذار این فرصت هم مفت ازدستم بره،دستمومحکمتربگیر،بکشم بیرون ،بوی تعفن خودم داره حالمو بهم میزنه بدادم برس...به عشقی که بهم داری قسمت میدم بدادم برس..




تاریخ : شنبه 97/2/29 | 12:51 صبح | نویسنده : نارنجک | نظر


  • paper | مقاله های قدیمی | فروش آگهی رپرتاژ
  • خرید بک لینک دائمی | مای بی اف